Sofos
Storitve / Delavnice in treningi

Delavnice in treningi

Nove managerske veščine

NOVO! Management procesov in nalog, management ljudi ter management samega sebe so tri osnovna področja managerskih veščin za vodenje v 3. tisočletju. Čas je, da se od transakcijskega vodenja pomaknemu k k transformacijskemu načinu ter gradimo vpliv na spodbudah, znanju in zgledih!

Mentorstvo – izkušnje preteklosti za znanje prihodnosti

NOVO! Slavni mentorski pari kot so bili Platon – Socrates; Jung –Freud, Haydn-Beethoven, odkrivajo pravo poslanstvo mentorstva kot proces v katerem mentor pomaga usmerjati mentoriranca na njegovi poti do osebne uspešnosti.

FotoBranje® – Celoumski sistem učenja

NOVO! FotoBranje® – Celoumski sistem učenja zajema usposabljanje za obvladovanje učinkovitih in uspešnih tehnik učenja, kjer uporabljamo in aktiviramo večji del možganskih aktivnosti kot pri klasičnem učenju. Odkrijte svoje potenciale z novim pristopom.

Medgeneracijsko komuniciranje in sodelovanje pri delu

Na trgu dela nastopa že pet različnih generacij, vse z različnimi vrednotami, različnimi pričakovanji, različnimi komunikacijskimi stili in kar je za vodjo najzahtevnejše, drugačnimi motivacijskimi “zemljevidi”.

Premagajmo stres na delovnem mestu

Živimo v dobi preobilja in neslutenega tehnološkega razvoja, ki naj bi nam prinesel več blaginje in več prostega časa. Toda zdi se, da je ravno obratno in vvse več je stresa. Pomagamo si lahko s preprostimi a učinkovitimi tehnikami za premagovanje stresa na delovnem mestu.

Ravnanje s konflikti

Konflikti so vsakdanji pojavi, ki smo jim priča tako v službenem kot zasebnem življenju. Z izogibanjem konfliktov se veča naš konfliktni dolg, zato je bolje, da se naučimo spretnosti ravnanja z konflikti in iskanja načinov za njihovo konstruktivno razreševanje.

Načrtovanje kariere in karierna sidra

V sodobnem svetu narašča pomen vprašanj v zvezi s kariero, ki jo danes razumemo kot življenjsko učno pot Načrtovati svojo pot v “teatru nove ekonomije” je vse prej kot lahko, saj bo po napovedih futurologov kar 65 odstotkov osnovnošolcev opravljajo poklice, ki danes sploh še ne obstajajo.

Čustveno-inteligentna komunikacija

Kako ustrezno in učinkovito komunicirati in sodelovati s posameznikom skozi prizmo njegove čustvene matrike? Lahko si pomagamo z načeli in strategijami čustveno-inteligentne komunikacije, ki jo bomo na delavnici dodobra spoznali in preizkusili v živo.

Učinkovita izraba časa za povečanje uspešnosti in zadovoljstva pri delu

Se tudi vam zdi, da ves čas tekmujete s časom in svojih nalog ne uspete opraviti pravočasno? Spoznajte orodja in tehnike, ki vam bodo povrnile zapravljene minute, dneve, tedne... Naj čas postane vaš zaveznik, naloge pa vir zadovoljstva.

Vodenje za dvig organizacijske energije

Dober voditelj ima rad ljudi in se zaveda, da so le ti njegova največja dragocenost in njegova najpomembnejša naloga razvoj ljudi. Če se razvijajo ljudje, raste tudi organizacija

Vodenje pogovora o delovni uspešnosti

Čas tradicionalnih letnih razgovorov je mimo. Nadomešča jih pogovor o delovni uspešnosti (PDU), ki temelji na novih spoznanjih o vodenju in upravljanju delovne uspešnosti.

Vodenje zaposlitvenega razgovora

Osemdeset odstotkov uspeha je že v tem, da se upaš pokazati! 20 odstotkov pa v dobri pripravi! Delavnico izvajamo za iskalce zaposlitve kot tudi za delodajalce, ki vodijo zaposlitvene razgovore.

Timsko delo

Ne finance, ne strategija, ne tehnologija, ampak timsko delo je tisto, ki prinaša organizaciji ultimativno konkurenčno prednost, zato ker je tako močno, toda tudi tako redko. Together Ever Achieve More!

Razvoj vodstvenih kompetenc

Kompetence nam niso dane enkrat za vselej, treba jih je obnavljati vse življenje. Ste pripravljeni na nove izzive voditeljstva, vseživljenjsko učenje ter nenehno obnavljanje vodstvenih kompetenc v digitalni dobi?

Izzivi srednjih let in ohranjanje polne angažiranosti

Delavnica pomaga razumeti, kaj se nam dogaja v obdobju srednjih let in nas usposobi, da učinkovito poskrbimo za svoje fizično in duševno zdravje. Za pozitivni življenjski slog gre!

Moderiranje izobraževalnih dogodkov

Moderator je tisti, ki daje izobraževalneim in drugim dogodkom poseben čar. Velja pravilo, da lahko dober moderator reši še tako slab dogodek. Izmojstrite se s pomočjo poznavanja sodobnih pristopov v moderiranju.

Pedagoško – andragoško usposabljanje za notranje predavatelje in trenerje

Hitro posredovanje znanja je postalo v informacijski dobi izjemno pomembno, zato se vedno več ljudi znajde v tej vlogi. Imeti znanje je eno – posredovanje znanja pa povsem nekaj drugega.

Pet ključev odličnega vodenja

»Dober vodja se ne rodi, ampak z leti naredi« (Danijela Brečko) Naloge in vloge voditeljev 3 tisočletja so: usmerjanje, motiviranje ter razvijanje zaposlenih z namenom doseganja vizije, poslanstva ter ciljev organizacije.